کرم BB و ویژگی های شگفت انگیز آن

کرم BB و ویژگی های شگفت انگیز آن

 

کرم BB و ویژگی های شگفت انگیز آن

محصولات آرایشی نقش مهمی در سلامت و زیبایی ایفا می نمایند. کرم BB به عنوان یکی از پرطرفدار ترین محصولات آرایشی بهداشتی شناخته شده است که در انواع متعددی تولید و ارائه شده و افراد بسیاری از آن استفاده می نمایند. اگر مایلید درباره ی این کرم بیشتر بدانید این مقاله اطلاعات جالبی به شما ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا این کرم محبوب را بیشتر بشناسید.

 

کرم BB را بهتر بشناسیم

 نام این کرم مخفف  "Beauty Balm" یا "Blemish Balm" است که در فارسی به آن "کرم زیبایی" یا "بالم زیبایی" نیز گفته می شود. این کرم ها محصولاتی هستند که به جهت ساده سازی برنامه مراقبت از پوست تنها با استفاده از یک محصول به جای چند محصول، طراحی و تولید شده‌اند. اولین بار این کرم در سال ۱۹۶۰ در آلمان تولید شد.

کرم BB یک کرم ترکیبی است؛ در واقع این کرم تلفیق چند محصول در یک محصول می باشد؛ به این صورت که این کرم ترکیبی از کرم مرطوب کننده، پرایمر، کرم پودر، ضد آفتاب و کانسیلر است. شناخته شدن  این نوع کرم به عنوان تلفیقی از محصولات مراقبت پوست و محصولات آرایشی محبوبیت این محصول را به شکل شگفت انگیزی گسترش داد.

 

منابع

https://www.healthline.com/health/benefits-of-bb-cream

https://en.wikipedia.org/wiki/BB_cream

https://www.healthline.com/health/benefits-of-bb-cream#different-skin-types

https://www.missomister.com/%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86/

 

تجربه ی شادابی پوست

 

 

چرا کرم BB را انتخاب کنیم؟

  • پوشش طبیعی و ظاهری شاداب

پوششی این کرم بسیار طبیعی است و احساس راحتی و سبکی را نیز القاء می نماید.

  • برطرف کردن چین و چروک

این کرم به علت خواص درمانی و ضد پیری که دارد نقش مهمی در برطرف کردن چین و چروک ایفا می نماید. ویتامین C، پپتید ها و... از جمله موادی هستند که خاصیت ضد پیری داشته و به ترمیم چین و چروک ها کمک می نمایند.

  • درمان لکه های پوستی

اگر پوست شما مستعد آکنه یا جوش است و یا اگر مایلید لک های روی صورتتان را بپوشانید، کرم BB  بهترین انتخاب است. در فرمولاسیون این کرم مواد معدنی تسکین دهنده ای وجود دارد که برای درمان لک ها مفید هستند. به علاوه بافت سبک این محصول باعث می شود که پوست به راحتی نفس بکشد و احتمال جوش و مشکلات پوستی کاهش می یابد.

 

نکاتی درباره ی ویژگی های کرم BB

 

 

 

 

  • دارای SPF جهت حافظت از پوست در برابر نور خورشید

در فرمول این کرم آنتی اکسیدان و SPF وجود دارد که از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد حفاظت می‌کنند.

  • تنوع

این کرم در انواع گوناگون و مناسب با پوست های مختلف تولید و ارائه می گردد. این تنوع سبب سهولت انتخاب شده است؛ به این صورت که شما می توانید با هر نوع پوست و یا هر نوع مشکل پوستی که دارید کرم مناسب آن را در انواع کرم BB بیابید.

  • مقرون به صرفه بودن

با انتخاب کرم  به جای تهیه ی پنج یا شش نوع کرم مختلف، می توانید به راحتی همه ی آن ها را در یک نوع کرم بیابید.

از دیگر مزیت های این کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوچک کردن منافذ پوست
  • کنترل چربی
  • اصلاح ناهمواری های پوست
  • خاصیت روشن کنندگی پوست
  • دارای خواص آبرسان و مرطوب کننده

 

 

تلفیقی از چند محصول

 

کرم BB را از کجا تهیه کنیم؟

سایت وانی مانی در خدمت شما است تا انواع مختلفی از محصولات آرایشی و بهداشتی را با برترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه دهد. اگر مایلید در مورد انواع مختلف این کرم و سایر محصولات مختلفی که این فروشگاه ارائه می دهد بیشتر بدانید، به قسمت محصولات در سایت وانی مانی مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(1 votes)

today 02/07/26 visibility 156 بازدید

No comments yet
Sending please wait...