ادکلن 100 میل تلگرام

ادکلن تلگرام مردانه Telegram اسکلاره

مرجع: 101

عطر ادکلن تلگرام مردانه Telegram تولید شرکت اسکلاره می باشد که پر طرفدار ترین ادکلن ایرانی است  از دلایل استقبال بیش از حد از آن بدلیل دارا بودن رایحه لجند قهوه ای شرکت امپر می باشد

برای دیدن دیگر محصولات اسکلاره اینجا کلیک کنید

برند:

145,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

ادکلن، یکی از مهم ترین اجزای فشن به شمار می رود. در واقع می توان گفت، که ظاهر یک شخص، بدون ادکلن مناسب، ناقص است. برای آقایانی که دوست دارند کاریزماتیک و جذاب به نظر برسند، رایحه ها می توانند معجزه کنند. از این رو می خواهیم امروز به شما یک ادکلن فوق العاده را معرفی کنیم. ادکلن مردانه Telegram اسکلاره رایحه ای بی نظیر دارد. طبع خنک این ادکلن، باعث شده تا جذابیت آن دو چندان شود. همه ما می دانیم که رایحه های خنک، چقدر حس تازگی، طراوت و شادابی را منتقل می کنند. اسکلاره، این بار معجزه را در قالب رایحه عرضه داشته است.

ادکلن مردانه telegram اسکلاره، انتخابی مناسب برای آقایان کاریزماتیک

ادکلن مردانه telegram اسکلاره، انتخابی مناسب برای آقایان کاریزماتیک

ادکلن مردانه Telegram اسکلاره چه مشخصاتی دارد؟

-  نوع عطر: ادو پرفیوم

-  نام برند:اسکلاره

-  طبع:خنک

-   مناسب برای: آقایان

-  رایحه ابتدایی:پرتقال، گریپ فروت، شکوفه پرتقال

-  رایحه میانی:شمعدانی

-  رایحه پایه:دانه تونکا، وانیل، رایحه های چوبی، فندق

-  پخش بو:متوسط، تا شعاع یک متر

-  ماندگاری رایحه:متوسط

-  موقعیت مناسب: روزانه

-  فصل مناسب: بهار و تابستان

-  حجم: 100 میل

تلگرام، ادکلنی با رایحه ای خنک

تلگرام، ادکلنی با رایحه ای خنک

Telegram، رایحه ای برای آقایان جذاب و کاریزماتیک

برند اسکلاره، یک برند ایرانی نام آشنا است. این برند با به کار گرفتن بهترین مواد اولیه و ابزارها، توانسته با برندهای خارجی رقابت کند. حال این برند، با عرضه رایحه ای متفاوت و کاملا جدید، همه را شگفت زده کرده است. ادکلن مردانه Telegram اسکلاره رایحه ای خنک دارد. به همین دلیل نیز برای فصول تابستان بهتر است. نکته جالب در مورد این ادکلن، یونیک بودن آن می باشد. ماندگاری متوسط این رایحه، آن را به گزینه ای مناسب برای مصارف روزمره تبدیل کرده است. این ادکلن مناسب آقایانی است، که می خواهند هر روز در محیط کار، رایحه ای خوش داشته باشند. لازم است بدانید که ادکلن مناسب، تاثیر بسزایی در برخورد افراد با شما نیز دارد. برای افرادی که هر روزه با اشخاص بسیاری سر و کار دارند، این ادکلن یک نقطه مثبت است.

استفاده از ادکلن مردانه Telegram اسکلاره، چه مزایایی دارد؟

افزایش اعتماد به نفس

همانند پوشیدن یک لباس شیک، ادکلن خوب نیز به شما اعتماد به نفس می دهد. در واقع زمانی که شما رایحه این ادکلن را استشمام می کنید، حس بهتری به خود می گیرید. چرا که به شما این اطمینان را می دهد، که ظاهر و شخصیت مناسبی دارید.

دوام بالا در فصول گرم

رایحه های گرم و سرد با هدف مشخصی خلق شده اند. بهترین فصول برای این ادکلن، تابستان و بهار هستند. چرا که رایحه آن خنک بوده و در این فصل، ماندگاری بالاتری دارد. ضمن این که در روزهای گرم کاری، به شما احساس خنکی منتقل می کند. بدین شکل حال جسمی بهتری نیز خواهید داشت.

تلگرام، عامل افزایش جذابیت شما

تلگرام، عامل افزایش جذابیت شما

افزایش جذابیت

ادکلن مردانه Telegram اسکلاره، تاثیر مستقیمی در افزایش جذابیت شما دارد. حس بویایی، یکی از پنج حس مهم انسان است. به همین دلیل یکی از راه های جذب شدن به افراد به شمار می رود. این رایحه تاثیر مستقیمی بر روی ذهن فرد مقابل گذاشته و او را بیشتر به شما جذب می کند.

خاطره انگیز

یکی از اصول ارتباط با دیگران، ثبت شدن در ذهن و خاطره آن ها است. ادکلن مردانه Telegram  اسکلاره از اسانس هایی فوق العاده تشکیل شده است. محال است رایحه های چوبی و خنک آن را استشمام کنید و به خاطر نسپارید. آقایانی که در تجارت و شرکت ها مشغول به کار هستند، می توانند یا این رایحه تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشند. بدین شکل، آن ها همواره شما را با رایحه ای خوش به یاد خواهند داشت.

جمع بندی

ادکلن مردانه Telegram اسکلاره انتخابی فوق العاده است. اگر می خواهید هدیه ای مناسب، با کیفیت و تاثیرگذار برای شخصی بخرید، این ادکلن گزینه خوبی است. می توانید این محصول را با قیمتی مناسب، از سایت ما خریداری کنید.

برند مرجع
101

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن تلگرام مردانه Telegram اسکلاره