هر آن چه باید راجع به محصولات لورال بدانید

هر آن چه باید راجع به محصولات لورال بدانید

محصولات آرایشی لورال جایگاه بسیار خوبی نزد مردم جهان دارند.

 

تاریخچه محصولات لورال

برند معروف لوازم آرایشی تحت عنوان لورال ساخت کشور فرانسه بوده و طرفداران زیادی را نیز در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. هم‌چنین لازم به ذکر است که کیفیت محصولات لورال نام برده شده مثال زدنی است. شرکت آرایشی  این شرکت همواره در تلاش است تا محصولاتی بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه تولید و ارائه دهد. از این رو بسیاری از افراد بیان کرده‌اند تنها با یک بار مصرف این محصول طرفدار همیشگی آن شده‌اند. شرکت مذکور در طی سالیان اخیر توانسته محصولات مراقبتی پوست و مو، آرایشی و بهداشتی را تولید نماید و مقام بیش‌ترین ثبت اختراع را از آن خود کند. شرکت لورال ابتدا کار خود را با تولید انواع رنگ مو آغاز کرد و بعدها محصولات خود را افزایش داد.

 

 

 

 

محصولات آرایشی لورال همواره به فکر سلامتی پوست افراد نیز هست.

 

محصولات لورال

در ادامه مطلب می‌خواهیم شما را با محصولات آرایشی لورال آشنا سازیم.

کرم ضد چروک و جوان سازی لورال مناسب برای افرادی با سنین 50 سال یا بیش‌تر

این کرم یکی از محصولات لورال است که چین و چروک موجود در پوست صورت را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد. و به دنبال آن باعث جوان سازی پوست افراد به خصوص افراد 50 سال به بالا می‌شود. این کرم خشکی بیش‌از حد موجود در پوست را تا حدود زیادی بر طرف می‌کند.

ژل مخصوص شست و شوی خاک رس با قابلیت سم زدایی و روشن کنندگی

ژل مخصوص شست و شوی ساخته شده از خاک رس که سبب سم زدایی و روشن شدن پوست صورت می‌شود. این محصول دارای مواد معدنی زیادی است، هم چنین به فرآیند جوان سازی و شادابی و طراوت پوست صورت کمک بسیاری می‌کند.

 

از محصولات بسیار پر طرفدار برند لورال انواع کرم‌های آن می‌باشد.

 

اسپری ضد تعریق لورال

همان طور که می‌دانید روابط اجتماعی افراد تا حدود زیادی در گرو آراستگی و پاکیزگی ظاهری می‌باشد. از این رو محصول مذکور در این امر کمک بسیاری به شما کرده و مانع عرق و انتشار بوی بد آن می‌شود. یکی از محصولات لورال نام برده شده که اعطای بوی خوب را به شما داشته، قابلیت آن را دارد که تا مدت 48 ساعت بر روی پوست بدن شما بماند و مانع از تعریق شود.

کرم دور چشم سه کاره لورال

این کرم دارای عملکردی 3 گانه است که عبارتند از: مرطوب کننده، صاف کننده و شفاف و درخشان کننده.

این کرم با رفع خشکی زیاد اطراف چشم و از بین بردن خطوط چین و چروک موجود در اطراف چشم‌ها، باعث انجام فرآیندهای بالا می‌شود. هم چنین این محصول مقادیر زیاد ویتامین ای و اثر مرطوب کنندگی را هم دارا می‌باشد.

 

 

محصولات لورال با بهترین کیفیت دارای بیش‌ترین رضایت مشتری نیز می‌باشد.

 

محلول مخصوص برای پاک کردن آرایش چشم‌ها و لب

این محصول کاملاً بی خطر بوده و برای پاک کردن آرایش لب و چشم بسیار توصیه می‌شود این محصول فرآیند پاک کردن آرایش را بسیار سهل و آسان می‌کند.

کرم پودر لورال 30 میل

این کرم توانایی پوشانندگی بسیار بالایی دارد و هم چنین آب رسان خوبی هم هست.  

 


(2 votes)

today 02/07/26 visibility 147 بازدید

No comments yet
Sending please wait...