فواید کرم CC

فواید کرم CC

 

فواید کرم CC + نحوه استفاده آن

کرم CC یک محصول آرایشی است که به عنوان ضد آفتاب، کرم و مرطوب کننده همه کاره عمل می کند. سازندگان کرم CC ادعا می کنند که در این نوع کرم مزیت "تصحیح رنگ" پوست وجود دارد، از این رو به آن "  CCکرم " می گویند.

 

بهترین برند کرم های cc

 

درباره کرم CC

این کرم قرار است نقاط رنگی پوست شما را هدف قرار دهد و در نهایت لکه های تیره یا لکه های قرمز پوست شما را به صورتی بهتر و سازگار تر نشان دهد.

فرمول کرم CC در هر مارک تجاری متفاوت است، اما تقریباً همه این محصولات چند ویژگی مشترک دارند. این ویژگی های مشترک شاملSPF فعال است که از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از آفتاب محافظت می کند و مواد ضد پیری مانند ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است.

فراتر از این افزودنی ها و به صورت کلی، کرم CC و کرم های BB اساسا مرطوب کننده های رنگی اصلاح شده و مدرن هستند.

 

راهنمای خرید بهترین کرم CC

 

تصحیح رنگ در کرم های CC چگونه است؟

جادوی "اصلاح رنگ" این کرم کمتر در مورد مطابقت دقیق رنگ پوست شما و بیشتر در مورد استتار مناطق مشکل دار است.

اگر از طرفداران پرشور مراقبت از پوست هستید، ممکن است از قبل با نظریه رنگ و کاربرد های آن در لوازم آرایشی آشنا باشید.

 

قیمت کرم cc

 

به طور کلی به این کرم ها، تصحیح کننده می گویند؛ عملکرد اصلی این کرم به صورتی است که می تواند مشکلات پوستی مانند جای جوش، لک و ... را به خوبی تصحیح نماید. برای مثال ممکن است پوست شما دچار التهاب و قرمزی شده باشد و شما می خواهید با رنگ های بنفش آن ها را بپوشانید، این کار دقیقا همان تصحیح کنندگی می باشد.

عملکرد کرم های سی سی برای جای جوش و التهاب

 

نحوه استفاده از کرم CC

برای استفاده از کرم CC ، باید پوستتان تمیز و خشک باشد. مقدار کمی از محصول را از ظرفش خارج کنید و به مناطقی از پوست صورتتان، مانند حلقه های تیره زیر چشم یا لک در خط فک و ... بمالید. از آنجا که یک لایه کرم CC ممکن است به اندازه یک کرم معمولی پوشش "مات" نداشته باشد؛ به همین دلیل اگر به دنبال ظاهری صیقلی هستید، بهتر است کمی بیشتر از این محصول را استفاده کنید.

فواید کرم های CC

این کرم از پوست شما در برابر اشعه مضر UV که می تواند منجر به پیری شود محافظت می کند.

کرم cc نیز  باعث روشن تر شدن پوست شما می شود و باعث می شود منافذ پوست شما مسدود نشوند و ایجاد جوش نکنند.

این محصول همچنین انعطاف پذیری زیادی دارد، زیرا می توانید قبل از ظاهر شدن در مواقعی که نمی خواهید آرایش کامل داشته باشید، مقداری از آن را روی پوست بمالید یا حتی از لایه نازکی از آن به عنوان پرایمر برای محافظت از پوست در حین خروج ازمنزل استفاده کنید.

 

رطوبت رسانی مناسب و سبک برای پوست به شمار می رود. با زدن این کرم می توانید طراوت و شادابی را بر روی پوستتان احساس نمایید.

 

 

ارزان ترین کرم cc

 

 

 

 


(2 votes)

today 02/09/19 visibility 212 بازدید

No comments yet
Sending please wait...