مزایای ریمل تقویتی

مزایای ریمل تقویتی

 

مزایای ریمل تقویتی + ویژگی های منحصر به فرد

ریمل یکی از لوازم آرایشی است که دارای مواد و ترکیباتی بوده که در رنگ آمیزی ابرو و مژه ها به کار می رود. ریمل ها انواع مختلفی دارند که ریمل تقویتی یکی از آن ها است. برای خرید ریمل و البته لوازم آرایشی می توان هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری از فروشگاه های لوازم آرایشی اقدام کرد.


تاثیر ریمل بر زیبایی چشم ها

استفاده از ریمل برای داشتن چشمانی جذاب

از دیرباز زیبایی چهره یک اصل مهم و مورد توجه بین خانم ها بوده است که با بزک کردن یا به عبارتی آرایش کردن، بخشی از آن را به دست می آورده اند. آرایش درست و اصولی و استفاده از محصولات با کیفیت و مرغوب با متدی نوین، در کسب زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است. اگر ریمل مورد استفاده شما ریمل تقویتی باشد، قطعا نتیجه ای شگفت انگیز در زیباتر شدن چشمانتان خواهد داشت. این نوع ریمل علاوه بر حجیم نمودن مژه ها، به تسریع رشد و تقویت آن ها کمک شایانی می کند و به مرور زمان باعث پر پشت شدن تارهای مژه خواهد شد.


معیار انتخاب بهترین ریمل

 

انتخاب و خرید ریمل تقویتی

برای خرید یک ریمل خوب باید تمام فاکتورها را در نظر گرفت؛ یعنی در کنار انتخابی مناسب از نظر قیمت، به کیفیت و اصل بودن کالا نیز توجه کنید تا سلامت چشمانتان به خطر نیفتد. در این بخش از مقاله به بررسی مواردی اساسی در انتخاب یک ریمل تقویتی درجه یک و عالی می پردازیم.

  • آبرسانی به تارهای مژه ها:

تحقیق و بررسی در راستای خرید لوازم ‌آرایشی به ویژه ریمل که ارتباط نزدیکی با چشم دارد، ملزم و ضروری است. خرید ریملی مناسب با نیاز و انتظارات مصرف کننده، علاوه بر گیرایی چشم ها به آب رسانی و حفظ رطوبت مژه ها نیز کمک می کند.

  • ویتامینه کردن و تغدیه مژه ها:

استفاده از یک ریمل تقویتی همه چیز تمام، به دلیل اینکه مژه ها ناچار به تحمل حجمی از ریمل در طول چند ساعت از روز بر روی خود هستند، یکی از ملزومات آرایش کردن است. یک ریمل باید حاوی مواد معدنی، مغذی و ویتامینه باشد تا در مدت زمانی که بر روی مژه جا خوش می کند، این مواد را به تارهای مژها تزریق نماید و ضامن حفظ سلامتی آن ها شود.

مواد موجود در ریمل تقویتی شامل گلیسیرین، سیلیکون و ویتامین B5 است، این مواد مغذی موجب منعطف شدن مژه های خشک و شکننده و عدم آسیب پذیری آن ها در طول روز می شود. بهتر است استفاده از لوازم آرایشی و مواد شیمیایی را در طول زندگی خود کم کرده ‌و با این کار اسباب سلامت قسمت های گوناگون پوست و مو را فراهم کنیم.

حذف مواد شیمیایی و به تناسب جایگزین کردن مواد و محصولات گیاهی، ویتامینه و طبیعی، تاثیر و خاصیتی وصف ناپذیری دارد. این مواد طبیعی به کار رفته در ریمل تقویتی شامل موم زنبور عسل و روغن جلبک دریایی است که دارای خواصی چون شفافیت، تقویت و تغذیه مژه ها است.

  • کمپلکس مژه‌ها:

توصیه می شود که هنگام خرید این وسیله پر کاربرد آرایشی، با در نظر گرفتن کیفیت محصول و چشم پوشی از قیمت، برای خرید آن اقدام کرده و به خاطر قیمت یا تبلیغات بی اساس، تن به خرید هر نوع کالایی ندهید.

بهترین مارک ریمل تقویتی در ایران

 

 

منبع

https://www.bartarinha.ir


(1 votes)

today 02/08/15 visibility 77 بازدید

No comments yet
Sending please wait...