ادکلن 35 میل مردانه بلک افغان

ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان Black Afghan

مرجع: 127

ادکلن 35 میل Black Afghan اسکلاره یکی از پر طرفدار ترین رایحه های 35 میل اسکلاره می باشد بخاطر پخش بو و ماندگار معقول آن نسبت به قیمت مناسبش طرفداران بسیار پیداا کرده است ادکلن صد میل بلک افغان آن رنیز در فروشگاه ما موجود است

برای دیدن رایحه های دیگر این مدل اینجا کلیک کنید

برند:

70,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

تجربه رایحه ای متفاوت با ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان|Black Afghan

ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان، با رایحه ای گرم و تلخ، از خاص ترین ادکلن های مردانه موجود در بازار است. رگه های شیرینی که در این ادوپرفیوم به مشام می رسد؛ تلخی آن را متعادل کرده و عطری همه پسند، متناسب با سلیقه های گوناگون ایجاد می کند.

ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان، ترکیب بی نظیری از نت های خوشبو گیاهی

مشخصات محصول

  • نوع رایحه: گیاهی، تلخ با رگه هایی از شیرینی
  • مناسب برای: آقایان
  • نت آغازی: گیاه شاهدانه
  • نت میانی: صمغ، قهوه، تنباکو
  • نت پایانی: بخور چوب و عود
  • برگرفته شده از: ادکلن بلک افغان(افگانو) ساخته برند ناساماتو
  • صدور مجوز از: سازمان غذا و دارو
  • کشور مبدا برند: ایران

ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان چه رایحه ای دارد؟

رایحه ادکلن بلک افغان اسکلاره، برگرفته از چوب و دانه های گیاهان معطر است. در نت آغازی این ادکلن، عطر گرم و ملایم گیاه شاهدانه به مشام می رسد. سپس در نت میانی، بو مست کننده قهوه، تنباکو و صمغ با یکدیگر آمیخته شده و حال و هوایی عرفانی و آرامش بخش ایجاد می کند.

 سرانجام با به مشام رسیدن بخور سحر آمیز عود و چوب در نت پایانی، طیف گسترده رایحه ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان به بهترین شکل به پایان می رسد.

ادکلن اسکلاره بلک افغان، برگرفته از ادوپرفیوم مشهور ناساماتو

ادکلن اسکلاره بلک افغان، برگرفته از ادوپرفیوم مشهور ناساماتو

هدف از تولید ادکلن بلک افغان اسکلاره، چه بوده است؟

برند لوکس و مشهور ناساماتو، در سال 2009، با معرفی ادکلنی به نام بلک افغان، رایحه اسموکی(دودی) را با گرمی و تلخی در هم آمیخت. از آن سال تا به حال، این ادکلن که بر پایه رایحه هایی از برگ توتون، رزین، شاه دانه و صمغ طراحی شده، به یکی از پرفروش ترین ادوپرفیوم های این شرکت بدل گشته است.

اسکلاره شرکتی ایرانی می باشد که با وجود تازه تاسیس بودن، به جایگاه خوبی در بازار ادکلن کشور دست یافته است. اسکلاره با الهام از ادکلن بلک افگانو شرکت ناساماتو، ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان را تولید و به بازار عرضه کرد. لازم به ذکر است که انواع ادکلن بلک افغان با برند های گوناگون در بازار موجود هستند؛ اما ادکلن اسکلاره با وفادار ماندن به رایحه اصلی ادوپرفیوم ناساماتو، بیشترین شباهت را به این عطر خوشبو دارد. همچنین قیمت ادکلن اسکلاره بلک افغان، نسبت به برند های دیگر بسیار مناسب بوده و خرید آن مقرون به صرفه است.

ادکلن بلک افغان اسکلاره، هدیه بسیار شیک و خوشبو برای عزیزان شما

ادکلن بلک افغان اسکلاره، هدیه بسیار شیک و خوشبو برای عزیزان شما

چگونه می توانیم ادکلن جیبی بلک افغان اسکلاره را تهیه نماییم؟

 خرید ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان، به شیوه اینترنتی، به سادگی برای شما امکان پذیر است. شما می توانید با مقایسه محصولات، بررسی نظریات مشتریان و استفاده از پشتیبانی سایت، تمام سوالات خود را در مورد ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان، برطرف کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

کوچکی ادکلن بلک افغان جیبی اسکلاره، مزیتی برای حمل راحت آن

کوچکی ادکلن بلک افغان جیبی اسکلاره، مزیتی برای حمل راحت آن

کلام آخر

ادکلن های جیبی شرکت اسکلاره، با الهام گرفتن از برند های معتبر و لوکس جهانی، سعی در ارائه محصولی مقرون به صرفه و همچنین متناسب با سلیقه های مختلف مردم ایران دارد. ادوپرفیوم جیبی بلک افغان، با رایحه ای بی نظیر و ماندگاری بالا، به همین منظور، توسط این شرکت طراحی و عرضه شده است.

شما می توانید با خرید اینترنتی ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان، از ترکیب رایحه های خوشبو ترین گیاهان لذت برده و همچنین این ادوپرفیوم را به عزیزان خود هدیه بدهید.

برند مرجع
127

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن جیبی اسکلاره بلک افغان Black Afghan