ادکلن 100 میل بلک افغان

ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره

مرجع: 111

ادکلن بلک افغان اسکلاره جزو رایحه های بسیار گرم و تلخ شیرین مخلوط است این رایحه در ایران بسیار پرطفدار شده به علت پخش بوی بالا و خط بوی بسیار زیاد اغلب آقایون طرفدار این رایحه هستن .

برای دیدن دیگر محصولات اسکلاره اینجا کلیک کنید

برند:

155,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

اگر شما هم جزء افرادی هستید که باید ادکلن های فوق العاده خاص را استفاده کنید، ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره گزینه مناسبی برای شما است. بوی سنگین، قدرتمند و دودی آن شما را چندین برابر جذاب می کند. بر خلاف تصور عموم که ممکن است فکر کنند چنین عطرهایی سردرد می آورند؛ باید گفت که این ادکلن اینگونه نبوده و رایحه دلنشین آن می تواند هر کس که بخواهید را مجذوب خود کنید. ماندگاری و پخش آنها به گونه ای است که وقتی وارد جمعی می شوید، افراد حاضر در جمع، حضور شما را متوجه می شوند. 

 مناسب برای هدیه دادن

مناسب برای هدیه دادن

ادکلن بلک افغان اسکلاره

حجم شیشه های ادکلن بلک افغان 100 میل است؛ اگر بخواهیم درباره نت های آنها صحبت کنیم با اولین نت نمونه های شاهدانه و سبز را حس می کنید. سپس در نت میانی نمونه های چوبی، تنباکو، قهوه، صمغ و رزین را احساس می کنید که ترکیب آنها با یکدیگر بویی فوق العاده را ارائه می دهد. در نت های پایانی عود، چوب آگار و بخور به مشام می رسد. به طور کلی ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره بویی قدرتمند و دودی دارد. عنصر تنباکو شبیه برگ‌های خشک شده و شیرین در چرگی سرژ لوتنز با لمس شیرین عسلی‌شان است، اما در نت سیاه افگانو نیز احساس غلیظ و تقریباً مرطوبی در نت آن وجود دارد. سوسو زدن هایی از وتیور تیره، ریشه دار و کمی خاکی در نت های پایانی کمین کرده است؛ با این حال در نت های بالایی، یک نت میوه ای شگفت انگیز وجود دارد. 

 جالب است بدانید بعد از اسپری کردن آنها به خود یا حتی محیط اطراف، احساس آرامش بعد از آن را نیز تجربه می کنید. ویژگی های عطر بلک افغان به شیشه گردن باریک آن است. برای فصل های سرد زمستانی می توانید از آنها استفاده کنید. مخاطبان این ادکلن افرادی خوش ذوق و خاص پسند هستند. 

 

ظاهر ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره

رنگ سیاه آن اولین چیزی است که شما با آن مواجه می شوید. روی شیشه آن  باید نوشته سفید رنگی که Black Afghan نوشته شده را ببینید. در زیر آنها نیز اسکلاره به چشم می خورد. درب بطری آنها از یک تکه چوب سیاه ساخته شده و گردن باریک آن فلزی است. شما با آنها می توانید جذاب تر دیده شوید. نسخه اصلی ادکلن در هلند ساخته شده است؛ اما کشورهای دیگری مانند فرانسه، سوئیس و امارات نیز شیشه های آنها را تولید می کنند. هر دو نسخه از ادکلن ها، با کیفیت هستند و می توانید هر کدام را که علاقه دارید، خریداری نمایید. 

 ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره

ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره

 عطر بلک افغان مناسب آقایان است یا بانوان؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود آمده باشد که بلک افغان برای چه کسانی مناسب است؟ در حال حاضر ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره برای آقایان مناسب است. اما ممکن است بعضی از بانوان علاقه به بوی آن داشته باشند و خریداری کنند. با این حال این عطر برای آقایان ساخته شده  است. بوی فوق العاده آن می تواند برای هدیه دادن نیز مناسب باشد. چون رایحه آن به گونه است که هر فردی به آن علاقه نشان می دهد. شما می توانید هر جایی که هستید، به راحتی آنها را سفارش دهید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. همچنین همان طور که گفته شد، آنها به عنوان هدیه نیز یک انتخاب ایده آل هستند. این عطرها جزء، ادکلن های لاکچری به حساب می آید. ظاهر زیبا و جذابی که دارند، شیشه آنها را منحصر به فرد کرده است. رایحه آن به خاطر داشتن سه نت متفاوت آن را خاص کرده در نتیجه ما بلک افغان را به شما پیشنهاد می کنیم. 

 ادکلن لاکچری

ادکلن لاکچری 

برند مرجع
111

نظرات

بلک افغان

  • امتیاز:
  • کیفیت:
  • میزان ماندگاری:
  • قیمت:

این محصول عالیه به نظرم

وحید

today 1398-11-14

بلک افغان

  • امتیاز:
  • کیفیت:

دوست عزیز این عطر برای کدوم شرکت هستش؟

ارش

today 1398-05-18

ادکلن بلک افغان

  • امتیاز:
  • کیفیت:

من 35 میل اسکلاره خریدم عالی بود به نظرم 3 تا 35 میل بخرین با صرفه تر تا ادکلنش 3 تاش میشه 49 ولی ادکلنش 56

سامان

today 1397-10-05

بلک افغانم

  • امتیاز:
  • کیفیت:

واقعا بلک افغان دوست دارم هیچوقت تکراری نمیشه

علی

today 1397-09-23

ادکلن بلک افغان

  • امتیاز:
  • کیفیت:

ادکلن اصلی بلک افغان نیست که؟؟؟؟

حسین

today 1397-09-23

  • 1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند.

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن بلک افغان Black Afghan اسکلاره