برند های معروف مراقبتی خارجی و ایرانی را بشناسید

برند های معروف مراقبتی خارجی و ایرانی را بشناسید

برند های معروف مراقبتی خارجی و ایرانی را بشناسید

باید بدانید که پوست صورت نیز برای شاداب بودن نیاز به تغذیه دارد که این تغذیه می بایست با استفاده از محصولات مراقبتی انجام شود. اگر شما نیز به پوست خود اهمیت می دهید اما نمی دانید که چه برندی را انتخاب کنید با ما همراه باشید زیرا در این بخش می خواهیم به بررسی و معرفی برند های معروف مراقبتی بپردازیم.

پوست صورت برای شاداب بودن، نیاز به تغذیه مخصوص به خود دارد.

معرفی 5 برند معروف و شناخته شده محصولات مراقبتی خارجی

برند های معروف مراقبتی خارجی به شرح زیر است:

  1.      اوریفلیم: اوریفلیم یک برند لوازم آرایشی سوئدی است که از سال 1967 در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی فعالیت دارد. این برند تمامی محصولات خود را با فرمولاسیون کاملا گیاهی تولید می کند و همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است. از نمونه محصولات مراقبتی این برند می توانیم به کرم شب ضد لک، سرم غلیظ ضد لک، کرم دور چشم و... اشاره کنیم.
  2.      داو: این برند آمریکایی نیز به طور تخصصی در حوزه تولید محصولاتی مانند لوسیون، مرطوب کننده، اسپری های خوشبوکننده بدن و... فعالیت دارد. شما می توانید با توجه به نوع پوست خود، یکی از محصولات مراقبتی این برند را انتخاب کنید.
  3.      لورآل: این برند نیز فرانسوی می باشد که به نوعی به یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برند های آرایشی در دنیا تبدیل شده است؛ و توانسته سالانه تقریبا 3 هزار فرمول جدید ساخت لوازم آرایشی بهداشتی را ارائه دهد.
  4.      نیوآ: حتما برند نیوآ به گوش شما خورده است. این برند آلمانی در ایران توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند و میزان زیادی از محصولات مراقبتی خود را به فروش برساند. از نمونه محصولات آن می توان از کرم های آبرسان، کرم ترک پا و... نام برد.
  5.      لانکوم: این برند به طور تخصصی به فعالیت در حوزه تولید محصولات مراقبت پوست، مو و همچنین لوازم آرایشی می پردازد. شرکت اصلی برند لانکوم در فرانسه قرار دارد.

این 5 برند، از معروف ترین برند های مراقبتی خارجی هستند که می توانید محصولاتشان را در ایران به راحتی پیدا و خریداری نمایید.

برای داشتن پوستی صاف و درخشان، رسیدگی به آن را باید در برنامه روزانه خود قرار دهید

شناخت برند های معروف مراقبتی ایرانی

حال که با برند های مراقبتی معروف خارجی آشنا شده اید؛ جالب است بدانید که برند های ایرانی نیز امروزه می توانند با مدل های خارجی رقابت کنند به همین خاطر شناخت آنذها باعث می شود که قدرت انتخاب شما افزایش پیدا کند.

برند های معروف مراقبتی ایرانی را بشناسید

معروف ترین برند های ایرانی

  •         سینره: سینره یکی از برند های ایرانی است که با استفاده از مواد اولیه باکیفیت گیاهی توانسته محصولات فوق العاده ای را تولید کند؛ به طوری که علاوه بر افزایش سلامت پوست، باعث زیبایی پوست و مو افراد نیز شود.
  •         شون: می توان گفت این برند نیمه ایرانی است؛ زیرا یک برند ایرانی آلمانی به حساب می آید و محصولاتی مانند کرم های آبرسان، انواع شامپو ها و... را بر پایه عصاره های گیاهی تولید و به مشتریان خود عرضه می کند.
  •         برند سی گل: متخصص پایه گذار این برند توانسته در طول فعالیت خود با شرکت های خارجی دیگر مانند لانکوم، لورآل و... همکاری موثر داشته باشد. این برند علاوه بر تولید محصولات مراقبتی بزرگسالان به طور تخصصی محصولات مخصوص کودکان نیز تولید می نماید.
  •         برند هیدرودرم: یکی دیگر از برند های معروف مراقبتی ایرانی را می توان هیدرودرم دانست که محصولات مراقبت از پوست، ناخن، مو و... را تولید می کند. بارزترین و بهترین ویژگی این برند آن است که یک خط تولید جداگانه به نام هیدرودرم لیدی نیز دارد که به طور کاملا تخصصی به تولید محصولات مراقبتی برای خانم های باردار و شیرده می پردازد.

توجه داشته باشید که هر دو برند های خارجی و ایرانی، دارای کیفیت قابل قبولی می باشند و ایرانی بودن به معنای بی کیفیت بودن نیست.

منبع

https://www.beautycrew.com.au/best-skin-care-brands-around-the-world

https://cinere.ir/products/skin-care

https://schon.ir/

https://www.today.com/shop/best-skin-care-around-world-t226327

https://www.womenshealth.com.au/most-popular-skincare-brands


(2 votes)

today 02/07/26 visibility 162 بازدید

No comments yet
Sending please wait...