فواید استفاده از فیس واش

فواید استفاده از فیس واش

 

فواید استفاده از فیس واش

آلودگی های پوستی

امروزه که تقریبا همه ما در شهرهای شلوغ و پر جمعیت زندگی می کنیم که معمولا هوای آلوده ای دارند. حتی با یک نگاه سطحی به وسایل خود و دور اطراف خود، حجم این آلودگی ها را متوجه می شوید. حالا اینجا صحبت از وسایل است، به نظر خودتان این آلودگی ها با پوست بدن چه می کند؟ به چه شکل در پوست ما یافت می شوند؟ این آلودگی ها به صورت چربی در پوست مشاهده می شوند، توسط شست و شو با آب از بین نمی روند و بر روی پوست باقی می مانند.

مقدار بسیار چشم گیری از آلودگی های روی پوست به شکل چربی هستند و به وسیله شست و شو با آب از بین نمی روند چرا که آب توانایی لازم برای پاکیزه کردن این آلودگی ها را ندارد.

برای این که پوست پاکیزه ای داشته باشیم و از شر آلودگی ها و سلول های مرده پوست راحت شویم، باید حتما از مواد شوینده پوست یا فیس واش استفاده کنیم.

 

 

 

 

 

برای جلوگیری از برخی بیماری پوستی می توان از فیس واش استفاده کرد.

 

 

فیس واش

اصطلاح فیس واش به محصولی اطلاق می شود که آلودگی یا مواد دیگری که بر روی پوست قرار دارد را تمیز یا پاک می کند.

فیس واش یک محصول مراقبت از صورت است که برای پاک کردن آرایش باقی مانده، میکروب ها، سلول های مرده پوست، روغن ها، عرق، کثیفی و سایر انواع آلاینده های روزانه از روی پوست صورت، استفاده می شود. فیس واش از تجمع کثیفی، عفونت، مسدود شدن منافذ، سوزش و مسائل زیبایی مانند کدر شدن ناشی از تجمع پوست مرده و همچنین درخشش بیش از حد پوست در اثر ایجاد چربی، جلوگیری می کند.

علاوه بر مطالب ذکر شده، این محصول می تواند به جلوگیری یا درمان برخی از بیماری های پوستی به عنوان مثال آکنه نیز کمک کند. پاک سازی اولین مرحله در رژیم مراقبت از پوست است و می توانید تونر و مرطوب کننده را پس از پاک سازی استفاده کنید. گاهی اوقات پاک ‌سازی مضاعف قبل از استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست بهتر می باشد تا از انحلال کامل و حذف باقی مانده هایی که ممکن است در برابر پاکسازی مقاوم تر باشند، اطمینان حاصل شود. به عنوان مثال: آرایش ضد آب، ضد آفتاب مقاوم در برابر آب، چربی اضافی افرادی که پوست چربی دارند و ذرات آلودگی هوا.

فیس واش آلودگی های روی پوست را از بین می برد.

 

 

فواید و معایب استفاده از فیس واش

فیس واش نقش مهمی در روال مراقبت از پوست شما دارد، این محصولات به گونه ای طراحی شده است که آلودگی ها، میکروب ها و آرایشی که می تواند پوست را تحریک کند، از بین ببرد. در اینجا ممکن است مشکلی پیش آید. هنگامی که پوست بیش از حد تمیز می شود، در تماس با آب یا در معرض صابون های تند، رطوبت طبیعی پوست شما از بین می رود و آن را در برابر خشکی و سوزش، آسیب پذیر می کند. در حالی که برخی از فیس واش ها دارای مواد سختی هستند که برای پوست های حساس توصیه نمی شود. بهترین نوع پاک کننده صورت، یک پاک کننده ملایم است که ناخالصی ها را از بین می برد، اما چربی و رطوبت طبیعی پوست شما را حفظ می کند و باعث آبرسانی و ظاهر سالم تر پوست می شود.

 

 

 

 

این محصولات برای استفاده در زیبایی پوست یا مراقبت عمومی از پوست می باشد.

منابع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Skin_care

https://www.drkalali.ir/WritingDetail.aspx?writing=%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D9%87%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F-67

https://en.wikipedia.org/wiki/Cleanser


(1 votes)

today 02/09/16 visibility 201 بازدید

No comments yet
Sending please wait...