ست ادکلن لجند قهوه ای امپر LEGEND EMPER

ادکلن لجند قهوه ای امپر LEGEND EMPER با اسپری

پک مردانه ادکلن لجند امپر ترکیب اسپری و ادکلن EMPER LEGEND در این بسته‌ی هدیه، یک عطر امپر لجند به همراه یک اسپری لجند در کنار هم گنجانده‌ شده‌اند.یک ادکلن با بوی فوق العاده و محبوب در میان آقایان و مناسب برای هم سلیقه

برای دیدن دیگر محصولات امپر اینجا کلیک کنید

برند:

370,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

ادکلن و اسپری لجند قهوه ای از شرکت امپر مناسب هدیه 

از گزینه‌های مناسب خرید هدیه برای آقایان، ست‌های عطر و ادوکلن هستند. یکی از گیفت ست‌های خوش‌قیمت‌ و به‌صرفه‌ی مردانه را برند اماراتی امپر (Emper) تولید می‌کند. این ست «لجند» (Legend) نام دارد. در این بسته‌ی هدیه، یک عطر امپر لجند به همراه یک اسپری لجند در کنار هم گنجانده‌ شده‌اند. برند عطری که استفاده می‌کنید تا چه اندازه برایتان اهمیت دارد؟ پخش بو و ماندگاری آن چطور؟ اگر برای شما پخش بوی عطر از نام برند آن مهم‌تر است، می‌توانید از ادو پرفیوم «لجند» (Legend) استفاده کنید.

این عطر که محصولی از برند اماراتی امپر (Emper) است، با بوی تند و گرمش، حال‌وهوایی شبیه به دانهیل قرمز را تداعی می‌کند. عطر مردانه و سنگین لجند، با طراحی شیشه‌ی منحصربه‌فردش از بقیه‌ی عطرهای مردانه و هم‌قیمتش قابل‌اعتناتر است. طراحی شیشه با توجه به پوشش چرمی و قهوه‌ای‌رنگی که دور آن را احاطه کرده است، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. نام Legend در پایین شیشه با خط سفید مشاهده می‌شود. در بطری هم از جنس فلز است و باز و بسته‌کردن آن حس خوبی در شما ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید پدر، همسر یا دوست خود را با هدیه‌ای خوشحال کنید، این هدیه می‌تواند امپر لجند باشد. وقتی لجند را روی لباس یا محل نبض خودتان اسپری کنید، بویی قوی و تأثیرگذار در فضای اطرافتان پخش خواهد شد که از ترکیب لیمو، گریپ‌فروت، رزماری و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌ شده است.

در این لحظات، متوجه قدرت پخش بوی این عطر می‌شوید. پس از مدتی به‌آرامی بوی اسطوخودوس، جوز هندی، تخم گشنیز، چوب گایاک و چوب تیک را احساس می‌کنید. این ترکیب تندوتیز، حواس‌پرتی‌های ناخودآگاه و روزانه‌ را از شما دور می‌کند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر بوی نت‌های میانی به سمت نت‌های انتهایی می‌شوید. خزه‌ی اوک‌موس، مشک و دانه‌ی تونکا عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. مشک با خاصیت گرما و جلب‌توجهی که دارد، شما را کانون توجه جمعی خواهد کرد که در آن حضور دارید. برای خرید عطرهای با قیمت متوسط و نه‌چندان بالا، لجند می‌تواند یکی از انتخاب‌های اصلی‌ شما باشد.

شیشه‌ی احاطه‌شده توسط چرم و در فلزی بطری، ترکیبی جادویی و بی‌نظیر ایجاد می‌کنند. انرژی مثبت، نشاط و شادی از نتایج مهم استفاده از امپر لجند به‌شمار می‌آیند. خرید گیفت ست امپر لجند با توجه به قیمت منطقی و نه‌چندان بالا، پخش بوی خوب عطر و اسپری و بسته‌بندی محکمش برای شما بسیار به‌صرفه خواهد بود.

ارسال این محصول به کل ایران رایگان می باشد.اگر به دنبال هدیه دادن  هستید این محصول بسیار عالی و خوش پسند است و می توانید آنلاین از فروشگاه وانی مانی هدیه ارسال کنید.

برند

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن لجند قهوه ای امپر LEGEND EMPER با اسپری