ادکلن 100 میل تلگرام  بلک اسکلاره

ادکلن تلگرام بلک Black Telegram اسکلاره

مرجع: 158

ادکلن Black Telegram اسکلاره  بارایحه تق هرمس ادو پرفیوم محصولی فوق العاده که توسط جان کلاود الینا طراحی گشت  و در سال 2008 این رایحه روانه ی بازار گردید . این محصول پرطرفدار و محبوب کمپانی هرمس از ادکلن سال ورودش به بازار تا کنون همچنان فروش خوب و عالی ای به همراه داشته

برای دیدن دیگر محصولات اسکلاره اینجا کلیک کنید

برند:

145,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

ادکلن تلگرام مشکی با رایحه گرم و تند مردانه تق هرمس از شرکت اسکلاره 

ادکلن تلگرام بلک اسکلاره را می توان پرفروش ترین و محبوب ترین مدل ادکلن ایرانی دانست که در حال حاضر در حال تولید است و نکته جالب از ادکلن تلگرام مشکی2 اسکلاره این است که اکثر مصرف کننده های آن نمی دانن این ادکلن ایرانی است و شاید برایشان باور پذیر نیست ادکلن ایرانی با این کیفیت وجود داشته باشد و بیشتر آنها با تصور اینکه ادکلن تلگرام اسکلاره یک ادکلن اماراتی است آن را خرید می کنند شاید اگر واضح بود که ادکلن تلگرام ایرانی است هیچ وقت به این فروش و محبوبیت نمی رسید .

در حال حاضر ادکلن تلگرام اسکلاره دارای چهار مدل می باشد که شامل زنانه مردانه و رایحه گرم سرد تند شیرین می باشد .حال ادکلن تلگرام بلک اسکلاره یا معروف به ادکلن تلگرام مشکی هست با رایحه گرم تند تق هرمس می باشد .خود رایحه تق یک رایحه پر طرفدار و به روزی می باشد که اکثرا آن را در ایران بصورت عطر گرمی خرید می کنن و همین امر شرکت اسکلاره را بر آن داشت که ادکلن تق هرمس ایرانی نیز تولید کند.شما می توانید محصولات دیگری با رایحه تق هرمس و تولید اسکلاره از فروشگاه وانی مانی خرید داری کنید لینک این محصولات در زیر قرار داده ایم

ادکلن 30 میل تق هرمس اسکلاره

ادکلن 35 میل تق هرمس اسکلاره

نکته جالب دیگر از ادکلن تلگرام مشکی اسکلار و رایحه تق هرمس نوع نوشتن لاتین و تلفظ اسم این رایحه می باشد که نوع تایپ این رایحه بسیار متفاوت با تلفظ آن می باشد که از روی آن اصلا نمی توان گفت این نوشته لاتین تق هرمس می باشد(TERRE DHERMES)

پیشنهاد می کنم اگر به دنبال خرید و یا هدیه دادن ادکلن خاص و با رایحه گرم تند می باشید و یا واقعا قصد خرید آگاهانه ادکلن TERRE DHERMES تق هرمس را دارین حتما به جای آن این ادکلن را خریداری کنید چون با همان کیفیت و ماندگاری و پخش بو با قیمتی بسیار پایین تر چون قیمت ادکلن اصلی TERRE DHERMES در حال حاضر حدود 53 دلار می باشد.

توضیحات از عطر و ادکلن TERRE DHERMES

عطر تق هرمس ادو پرفیوم محصولی فوق العاده که توسط جان کلاود الینا طراحی گشت در سال 2008 روانه ی بازار گردید . این محصول پرطرفدار و محبوب کمپانی هرمس از ادکلن سال ورودش به بازار تا کنون همچنان فروش خوب و عالی ای به همراه داشته ، به گونه ای که هر فردی با استفاده ی یکبار از این محصول ، همیشه گی و دائمی او میگردد . رایحه ی آن که تداعی گر سفر کیمیاگری به عناصر آب ، زمین و هوا میباشد ، در دسته ی بویایی چوبی مدیترانه ای قرار دارد . رایحه ی ماندگار و بسیار شیک و همه پسند آن خطاب به اقشار خاص اجتماع طراحی گردیده است که طراحی بطری آن نیز نمایانگر این موضوع میباشد . در نت این محصول جوان پسند ابتدا گریپ فروت و پرتقال و بدنبالش گل شمعدانی و فلفل و در انتها نعناع هندی ، سدر ، لوبان و خس خس وجود دارد . این محصول با دارا بودن رایحه ای خنک و تلخ و بسیار غنی مورد مناسبی برای فصل بهار و پائیز بوده و همراه مناسبی برای فصول سرد سال شما میباشد . برای این رایحه هیچ محدوده ی سنی در نظر گرفته نشده و همگان میتوانند از رایحه ی فوق جذابش لذت ببرند .

برای دیدن ادکلنهای موجود در فروشگاه وانی مانی اینجا کلیک کنید

برند مرجع
158

نظرات

ادکلن تلگرام

  • امتیاز:
  • کیفیت:

اگر علاقه به بوهای تیز دارین ادکلن بوی تیز دوست دارین بخرین عالیه ولی زنه من متنفر از بوش ولی من عاشقشم

یوسف

today 1397-10-05

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن تلگرام بلک Black Telegram اسکلاره