ادکلن 35 میل اسپورت بولگاری

ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره

مرجع: 138

ادکلن 35 میل مردانه بولگاری شرکت اسکلاره این رایحه یک بوی بسیار شیک و خنک دارد این رایحه را می توان نه می توان گفت شیرین است و نه تلخ یک میانه رو عالی است که از دسته عطر های اسپورت است.برای دیدن دیگر رایحه های این مدل در فروشگاه وانی مانی بروی لینک زیر کلیک کنید

برای دیدن رایحه های دیگر این مدل اینجا کلیک کنید

برند:

75,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره با بویی منحصر به فرد و مناسب برای آقایان

ادکلن های جیبی گزینه ای خوب برای استفاده در سفر، جلسات کاری و مراسم های رسمی هستند. خرید ادکلن دقت و موشکافی بیشتری می طلبد. اگر امکان خرید برندهای گران قیمت را ندارید، می توانید از ادکلن هایی استفاده کنید که با همان کیفیت و ماندگاری مانند برند ها عمل می کنند. این گونه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره یک انتخاب مناسب و به صرفه برای خرید است تا بتوانید در روز استفاده کنید.

ادکلن بولگاری

ادکلن بولگاری

ادکلن های بی کیفیت چه نشانه هایی دارند و چگونه آن ها را تشخیص بدهیم؟

معمولا ادکلن های با کیفیت ماندگاری بالایی دارند و ادکلن های بی کیفیت ماندگاری آن ها در حد چند دقیقه است. ممکن است در ادکلن های بی کیفیت مقدار زیادی الکل استفاده شود که بوی تند آن غیر قابل تحمل است! برای انتخاب یک ادکلن خوب باید رایحه ای را انتخاب کنید که کاملا خوشایند بوده و در دراز مدت بوی خوش خود را حفظ می کند. ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره تمام ویژگی یک ادکلن با کیفیت را دارا است و با خیال راحت می توانید آن را حتی با بودجه ای کم  استفاده کرده و لذت ببرید.

خرید آنلاین ادکلن معمولا از خرید در فروشگاه سخت تر می شود. اگر راحیه ای مناسب را پیدا کنید، در مرحله ی بعد ممکن است با بسته بندی نا مناسب به دست شما برسد یا درب یا نازل ادکلن خراب باشد. با همه این ها در آخر ممکن است کیفیت ادکلن بسیار پایین باشد یا بوی تند الکل شما را از خرید پشیمان بکند.

بنابراین، هنگام خرید ادکلن باید دقت کافی را داشته باشید. وانی مانی ادکلن های با کیفیت را با بسته بندی مناسب و بدون آسیب به دست خریداران عزیز می رساند. ادکلن های اسکلاره از کیفیت کافی برخوردار بوده و مشابه و مطابق با استداندارد های تولید عطر و ادکلن در جهان است.

ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره

ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره

ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره و  مشخصات اولیه

برای خرید یک ادکلن باید به مشخصات اولیه آن توجه کنیم. مشخصات این ادکلن را می توانید مشاهده کنید.

  • حجم: 35 میلی لیتر
  • رایحه: خنک و شیرین
  • ماندگاری: بالا
  • مناسب برای: آقایان
  • نوع: ادو پرفیوم

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

ادکلن بولگاری چه رایحه هایی دارد؟

همان طور که می دانید ادکلن ها دارای سه نوت اولیه، میانی و پایه هستند. ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره نیز دارای این رایحه ها است. در رایحه اولیه می توانید بوی پرتقال و رزماری را حس کنید. این بو در همان لحظه اولیه محو می شود و می توانید رایحه میانی را حس کنید. ماندگاری آن از نوت اولیه بیشتر می شود. در این نوت بو های گل پنبه و لاوندر به مشام می رسد و بسیار برای شما خوشایند است. در نهایت نوبت به نوت پایه می رسد که ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه دارد. این نوت هم از رایحه های چوب و سدر تشکیل شده که برای آقایان شیک پوش بسیار مناسب است.

ادوپرفیوم بولگاری

ادوپرفیوم بولگاری

استفاده از رایحه های منحصر به فرد ادکلن بولگاری برای خریدی لذت بخش

خرید عطر و ادکلن می تواند کار مشکلی باشد. ادکلن ها آن قدر حساس هستند که به توصیه شخص دیگری نمی توان آن را خرید و حتما روی پوست باید تست بشوند.  این روز ها می توانید تقریبا هر ادکلنی را به صورت آنلاین سفارش دهید.

تنها مشکل برای خرید آنلاین دارد این است که نمی توانید بو ها را استشمام کنید. وانی مانی به شما این اطمینان را می دهد که تمام کالاهای فروشگاه اورجینال بوده و از هیچ گونه کالای تقلبی یا فیک استفاده نشده است. شما می توانید ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره را از طریق سایت سفارش دهید و در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید و یا از خدمات ضمانت بازگشت کالا استفاده کنید.

برند مرجع
138

نظرات

بولگاری

  • امتیاز:
  • کیفیت:

بوش با بوی بولگاری فرق داشت من ادکلن بولگاری اصلیم خریدم ولی بوهاش متفاوت بود ولی در کل بوی اینم خوب بود

سلام

today 1397-10-20

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن جیبی بولگاری Bolgari اسکلاره