ادکلن 35 میل مردانه تام فورد

ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلاره

مرجع: 133

ادکلن 35 میل  TOMFORD اسکلاره  که رایحه گرم می باشد و یک تلخی کمی در این رایحه احساس می شود .تام فورد مورد علاقه آقایان سخت پسند می باشد.شما می توانید دیگر رایحه های 35 میل اسکلاره را از فروشگاه وانی مانی خریدداری کنید

برای دیدن رایحه های دیگر این مدل اینجا کلیک کنید

برند:

75,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

 تجربه ای به یاد ماندنی با ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلاره

ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلاره یکی از بهترین ادوپرفیوم های برند مشهور اسکلاره محسوب می شود. این ادکلن با رایحه ای شیرین مناسب آقایان است و معمولاً استفاده از آن در طول روز توصیه می شود. رایحه این ادکلن به گونه ای است که با اولین اسپری می توان ترکیب شگفت انگیز بوی چوب و میوه های مختلف را احساس کرد. ادکلن جیبی تام فورد برند اسکلاره در حجم 35 میلی لیتر تولید می شود و به راحتی قابل حمل در هر زمان و مکانی است.

مشخصات فنی ادکلن جیبی تام فورد اسکلاره

ادکلن جیبی تام فورد یکی از منحصر به فردترین ادوپرفیوم های برند اسکلاره به شمار می رود. کمتر کسی وجود دارد که از رایحه گرم و شیرین این ادکلن جیبی غافلگیر نشود. برخی از مهم ترین مشخصات فنی ادکلن جیبی تام فورد به شرح زیر هستند:

  • جنسیت: مردانه
  • نوع رایحه: گرم و شیرین
  • نت بویایی: گرم، گل و میوه
  • حجم: 35 میلی لیتر
  • غلظت ادکلن: ادوپرفیوم
  • رایحه پایه: چرم، نت های چوبی و عنبر
  • رایحه اولیه: زعفران، تمشک و آویشن
  • رایحه میانی: کندر هندی و گل یاسمین
  • مناسب برای: در طول روزهای سرد پاییز و زمستان
  • صادرکننده مجوز: سازمان غذا و دارو

رایحه ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلاره

ادکلن جیبی تام فورد برند اسکلاره، ترکیب منحصر به فردی از سه رایحه اولیه، میانی و پایه است. رایحه اولیه این ادکلن از زعفران، تمشک و آویشن تشکیل شده است که با اولین اسپری احساس می شود. به مرور می توان رایحه میانی متشکل از کندر هندی و گل یاسمین را حس کرد. در نهایت، ترکیب شگفت انگیز این رایحه ها به رایحه پایه متشکل از چرم، نت های چوبی و عنبر ختم می شود.

ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلاره دارای یکی از ماندگارترین رایحه ها با پخش بو فوق العاده است. با توجه به گرم و شیرین بودن رایحه های به کار رفته در این ادکلن، مناسب فصول سرد سال (پاییز و زمستان) است. اسانس به کار رفته در ادکلن جیبی تام فورد حدود 20 درصد است. به همین دلیل، ماندگاری 5 تا 8 ساعت برای آن تخمین زده می شود. توصیه می شود مقداری از این ادکلن را روی نبض دست یا بدن خود اسپری کنید و از رایحه فوق العاده آن لذت ببرید

رایحه ادکلن جیبی تام فورد اسکلاره

رایحه ادکلن جیبی تام فورد اسکلاره

خرید رایحه شگفت انگیز ادکلن جیبی تام فورد اسکلاره

اسکلاره همواره یکی از پیشگامان تولید عطر و ادکلن در سطح جهان بوده است. رایحه های خوشبو و ماندگاری طولانی از مهم ترین ویژگی های ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلارهبه شمار می روند. ادکلن مدل تام فورد این برند به صورت جیبی و قابل حمل دارای رایحه ای گرم و طراحی بی نظیر است. رایحه شاد و آرامش بخش ادکلن جیبی تام فورد برند اسکلاره باعث می شود تا بتوان از آن در هر شرایطی استفاده کرد.

ادکلن های تام فورد همیشه یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به آقایان مشکل پسند بوده است. لازم به ذکر است که این محصول با قیمت مناسب به فروش می رسد و ارزش هزینه کردن را دارد.

خرید ادکلن جیبی تام فورد برند اسکلاره

خرید ادکلن جیبی تام فورد برند اسکلاره

جمع بندی

اسکلاره یکی از مطرح ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان محسوب می شود. یکی از محبوب ترین محصولات این برند، ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلاره است. این ادوپرفیوم دارای حجم 35 میلی لیتر است و می توان آن را در هر جایی به راحتی با خود به همراه داشت. ترکیب شگفت انگیز نت های چوبی، میوه و گل باعث به وجود آمدن رایحه شیرینی شده است که به محض اولین اسپری، احساس می شود. آیا تاکنون از این ادکلن برند اسکلاره استفاده کرده اید؟

برند مرجع
133

نظرات

ادکلن تامفورد

  • امتیاز:
  • کیفیت:

تامفورد عالیه اگه این اصلیش باشه خیلی خوبه موندگار من قبلا خریدم از اصفهان

ساسان بی بی سی

today 1397-09-23

ارسال ادکلن

  • امتیاز:
  • کیفیت:

سلام سایتتون خیلی خوبه قیمتاتون خیلی خوبه حیف ارسالتون ضعیفه

سمانه

today 1397-09-23

  • 1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند.

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن جیبی تام فورد TOMFORD اسکلاره