ادکلن 35 میل زنانه الین

ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره

مرجع: 131

ادکلن 35 میل Alien  اسکلاره با رایحه گرم شیرین زنانه و ماندگاری عالی مناسب برای همه خانوم ها .رایحه الین یک رایحه گرم زنانه می باشد کسانی که علاقه به رایحه های گرم دارند می توانند با خیال راحت این رایحه را انتخاب کنند

برای دیدن رایحه های دیگر اینجا کلیک کنید

برند:

75,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

ادکلن جیبی اسکلاره مدل الین با طراحی خاص و رایحه مخصوص خود امروزه هواداران زیادی پیدا کرده است. این محصول مناسب افرادی است که به ادکلن های با رایحه گرم علاقه مند هستند.

 طراحی ادکلن الین اسکلاره که از نوع جیبی است سبب شده تا بتوانید آن را همواره در ماشین و یا کیف دستی همراه خود داشته باشید. حجم این محصول 35 میلی لیتر و غلظت آن ادوپرفیوم است. با توجه به طراحی و قیمت ادکلن الین می‌توان آن را به راحتی برای مصرف روزانه به کار برد.

بررسی تخصصی رایحه ادکلن الین اسکلاره

در لحظه اول که از ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره استفاده می کنید، بویی که به طور غالب احساس می شود چیزی شبیه به بوی هل و زعفران است. بعد از گذشت مدتی بوی گل یاسمین بیشتر احساس می شود. به مرور زمان بوی گل یاسمن کم می شود و رایحه بی نظیر چوب کشمیر جای آن را می گیرد. در نهایت بوی چوب کشمیر جای خود را به بوی عنبر می دهد و از اینجا به بعد رایحه غالبی که در عطر احساس می شود رایحه عنبر است. در کنار عنبر رایحه چوب آگار که همان عود است نیز احساس می شود.

ادکلن آلین در کنار دیگر ادکلن های جیبی اسکلاره

ادکلن آلین در کنار دیگر ادکلن های جیبی اسکلاره

نوع غلظت ادکلن الین به چه صورت است؟

ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره در فرم 35 میلی لیتری به شکل EDP یا همان ادوپرفیوم است. ادوپرفیوم در رده بندی ماندگاری عطر در جایگاهی بعد از پرفیوم قرار می گیرد. اسانس های روغنی حدود 15 الی 20 درصد از این عطرها را به خود اختصاص می دهند. ماندگاری ادوپرفیوم تا 8 ساعت هم می رسد و به دلیل همین ماندگاری محبوبیت بالایی دارد.

غلظت فرم 30 گرمی ادکلن جیبی الین، پرفیوم یا عطر است که ماندگارترین شکل ادکلن است. در پرفیوم 20 تا 30 درصد اسانس روغنی وجود دارد که درصد بالای این اسانس ها سبب شده تا ماندگاری ویژه ای داشته باشد. علاوه بر تفاوت درصد اسانس روغنی در فرم پرفیوم و ادوپرفیوم ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره، درصد الکل نیز متفاوت است.

پرفیوم درصد کمتری الکل دارد و به همین خاطر توصیه می شود تا کسانی که پوست خشک دارند از ادکلن جیبی الین اسکلاره فرم پرفیوم استفاده کنند.

مجموعه ادکلن های جیبی برند اسکلاره

مجموعه ادکلن های جیبی برند اسکلاره

چگونه ماندگاری ادکلن را بالاتر ببریم؟

توصیه می شود برای بالاتر بردن ماندگاری و پخش بوی بیشتر، عطر خود را پشت گوش ها، زیر گردن، پشت آرنج و روی نبض دو دست اسپری کنید. از مالش دادن ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره بعد از اسپری کردن آن به نقاط بدن جدا بپرهیزید زیرا که این موضوع ماندگاری عطر را کاهش می دهد.

دلیل اسپری کردن بر روی نقاط گفته شده این است که این نقاط بدن دارای نبض هستند و نقاط گرم بدن اند و به همین جهت می توانند ماندگاری عطر را بالا ببرند. از اسپری کردن ادکلن روی مو اجتناب کنید زیرا می تواند بسیار آسیب رسان باشد.

اگر مایل هستید که موهایتان هم از رایحه بی نظیر ادکلن جیبی الین برخوردار باشد. می توانید این ادکلن را به برس بزنید و با آن برس موهای خود را شانه کنید با این شیوه ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره به موهای سر شما آسیبی نخواهد رساند.

ادکلن جیبی اسکلاره مدل الین 35 میلی لیتری

ادکلن جیبی اسکلاره مدل الین 35 میلی لیتری

تجدید عطر

همیشه توصیه می شود تا عطر خود را هر چند ساعت یکبار تجدید کنید. ادکلن الین از آن جایی که فرم جیبی دارد کار را راحت کرده و قابل حمل به همه جاست. برای آن که همواره بوی خوبی داشته باشید و با این رایحه خاص توجه ها را جلب خود کنید می توانید از ادکلن اسکلاره مدل جیبی الین استفاده کنید. شما می توانید از طریق وانی مانی برای خرید ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره اقدام کنید.

برند مرجع
131

نظرات

سیمین

  • امتیاز:
  • کیفیت:

من دوباره سفارش گزاشتم لنکومشو .الینش خیلی خوب بود فکر نمی کردم اینقدر موندگاری داشته باشه ولی حیف پول پستش زیاده باید چندتا بخری تا به صرفه . ولی هرچی بگی بوی ادکلن الینش خوبه موندگاری پخش بوش واسم جالب بود مثل ادکلن 200 300 هزار تومنی بود

ادکن جیبی

today 1397-10-01

  • 1 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند.

ادکلن الین

  • امتیاز:
  • کیفیت:

من تا حالا این مدلی ندیدم الین؟می خرم بعد میام نظر میزارم

سیمین

today 1397-09-24

  • 0 از 1 نفر این نظر را مفید دانسته اند.

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن جیبی الین Alien اسکلاره