ادکلن 100 میل زنانه گلد آیریس

ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره

مرجع: 124

ادکلن Gold Iris اسکلاره با  رایحه دلیشز Delicious رایحه دوست داشتنی و زنانه است از شرکت دی کی ان وای که بسیار رایحه لطیف زنانه است و از آن دسته رایحه های همه پسند هست حتی این رایحه مورد پسند آقایان نیز هست.برای خرید ادکلن 35میل  Delicious اسکلاره از فروشگاه وانی مانی اینجا کلیک کنید

برای دیدن دیگر محصولات اسکلاره اینجا کلیک کنید

برند:

250,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره استثنایی ترین هدیه برای مناسبت های مختلف

این ادکلن که از نوع ادوپرفیوم است، با عطر و رایحه خاصی که دارد تا مدت ها شما را از خرید ادکلنی جدید بی نیاز می کند. کافی است تا یک بار از این محصول استفاده کنید، هیچوقت بوی آن را فراموش نخواهید کرد. ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره برای بانوان مناسب بوده و مثل همه ادکلن های مخصوص بانوان عطر خنکی دارد.

نوت در ادکلن ها به چه معنا است؟

نت های عطر ها و ادکلن ها در اصل لایه های رایحه متفاوتی هستند که بوی نهایی را تشکیل می دهند. این رایحه ها به سه عنصر متمایز تقسیم می شوند: راحیه اولیه، راحیه میانی، رایحه پایه که ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره هر سه رایحه را دارد.

راحیه اولیه

نت های ابتدایی گاهی اوقات به عنوان نت های آغازین یا نت های سرشاخه شناخته می شوند. این نوت ها بلافاصله بعد از استفاده به مشام می رسند. نت های بالایی سبک ترین نوت ها هستند. در نتیجه سبک بودن، نت های بالایی نیز اولین هایی هستند که از بین می روند. آن ها ممکن است که ماندگارترین عنصر نباشند، ولی اولین چیزی هستند که اولین بار استشمام می کنید و در جذب اولیه بسیار تاثیرگذارند.

راحیه میانی

این نت ها در قلب عطر قرار دارند. این لایه پایه و اساس عطر است. تقریبا 40 تا 80 درصد از عطر نهایی را تشکیل می دهند. نت های میانی درست پس از محو شدن نت های بالایی شروع به ظاهر شدن می کنند. از رایحه های لیمو، دارچین و گل رز در رایحه میانی استفاده می شود.

راحیه پایه

در نهایت، نت های پایه پس از محو شدن نت های ابتدایی شروع به ظاهر شدن خواهند کرد. این نت ها به تنهایی 10 تا 25 درصد عطر نهایی را تشکیل می دهند. با این حال، نت های پایه نیز با نتهای میانی ترکیب می شوند تا پیچیدگی عطر را بیشتر کنند. در رایحه پایه، نت ها اغلب غنی و روان هستند بنابراین ماندگاری بیشتری دارند. نت های پایه عبارتند از: وانیل، مشک، چوب سدر، چوب صندل و نعناع هندی.

ادوپرفیوم خوش بو

ادوپرفیوم خوش بو

ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره  و تعداد نوت های آن

ادوپرفیوم گلد آیریس از سه رایحه و نوت تشکیل شده است. در رایحه اولیه، ابتدا بوی گل مگنولیا و سپس گریپ فروت و سیب سبز به مشام می رسد. بعد از گذشت چند مدت تبدیل به گل رز، بنفشه و مریم می شود. و در مرحله آخر و نت پایه رایحه چوب صندل و عنبر را حس می کنید.

چگونه می توان ادکلن اصل را از فیک تشخصیص داد؟

برای تشخیص این مورد معمولا شیشه ادکلن ماندگار و اصل جنس باکیفیتی دارند. شفاف هستند تا رنگ عطر به خوبی پیدا باشد. ادکلن های اصل از جعبه هایی استفاده می کنند که با مواد با کیفیت ساخته شده اند و جعبه ها باید به خوبی شیشه را محافظت کنند. عطر های تقلبی ممکن است بوی آشنایی داشته باشند اما کیفیتی صاف و تک بعدی دارند. عطر اصلی مانند ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره باید حداقل 2 تا 3 ساعت یا بیشتر در هنگام استفاده از آن ماندگاری داشته باشد.

ادکلن اورجینال

ادکلن اورجینال

این ادکلن چه ویژگی های شاخصی دارد؟

علاوه بر ویژگی های اشاره شده، این مشخصات را هم دارا است.

  • حجم:100 میلی لیتر
  • مناسب برای: مصرف روزانه
  • نوع: ادوپرفیوم
  • ساختار اصلی نت ها: گل، گیاهان معطر، میوه، مرکبات
  • مناسب: بانوان

ادکلن گلد آیریس

ادکلن گلد آیریس

خرید ادکلن گلد آیریس اورجینال با بهترین کیفیت

خرید یک ادکلن برای خودتان و یا دادن هدیه به همسر یا اعضای خانواده همیشه انتخاب خوبی برای انواع مناسبت ها است. با یک ادکلن خوش بو و با ماندگاری بالا می توانید خاطره ی خوشی را برای اطرافیانتان رقم بزنید. برای خرید ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره از وانی مانی می توانید از طریق این صفحه اقدام به خرید اینترنتی کنید و پس از ثبت سفارش از طریق سایت یا تماس با پشتیبانی در ارتباط باشید تا سفارش خود را پیگیری کنید.

برند مرجع
124

نظرات

ادکلن گلد آیریس

  • امتیاز:
  • کیفیت:

من دیدم نظرات خوب بود خرید کردم ادکلنش توی بو پخش بو عالی ولی اگر می خواین هدیه بدین نخرین ظاهرش خیلی ضعیف ولی اگه واسه خودتون می خرین بخرین ولی اگه اینو به کسی هدیه بدین ظاهرش مثل ادکلن فیک .ولی خدایش هم موندگار بود هم اینکه هرجا می رفتم می پرسیدن ادکلن پی زدی.جالب بود برام ادکلنش ایرانی کارخونش تو چنارون شرکت اسکلاره تولید می کنه .من فکر کردم ادکلن اماراتیه

سورنا

today 1397-10-27

ادکلن gold iris

  • امتیاز:
  • کیفیت:

من خریدکردم خوب وبد مثل ادکلن 200 هزار تومنی بود پخش بو عالی موندگاری معمولی بود

مونا

today 1397-10-20

ادکلن

  • امتیاز:
  • کیفیت:

این ادکلن عالی .پخش بوش محشره

سینایی

today 1397-09-23

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن گلد آیریس Gold iris اسکلاره