ادکلن 100 میل زنانه کرافتی

ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره Crafty

مرجع: 117

ادکلن Crafty اسکلاره کرافتی با رایحه الین است که  ،عطری است خوشبو و کاملا زنانه که شروعی گرم و شیرین از رایحه کهربا و گل یاس دارد که تلخی ملایمی از عود نیز در کنارشان حضور دارد تا رایحه را رسمی تر و جذابتر نماید.ادکلن 35 میل الین اسکلاره هم موجود است

برای دیدن دیگر محصولا ت اسکلاره اینجا کلیک کنید

برند:

185,000 تومان

تعداد:

موجود است

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

خرید ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره

ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره، ادوپرفیومی با رایحه ای بی نظیر بوده که شما را مجذوب خود خواهد کرد. این ادکلن، با عطر شیرین و گرم خود، تداعی کننده جنگل های مطبوع استوایی بوده و استفاده از آن برای تمامی فصول سال، به خصوص فصل های پاییز و زمستان، توصیه می شود.

مشخصات محصول

  • حجم: 85 ميلي ليتر
  • نت آغازي: شکوفه پرتقال و نارنج، ماندارین، لیمو
  • نت مياني: کهربا، نت های جنگلی، گل یلانگ یلانگ
  • نت پاياني: وانیل، دانه توکا، گیاه پاتچولی، مشک
  • نوع رايحه: خنك، مرکبات، گل، چوب، گیاهان معطر
  • دارای مجوز از: سازمان غذا و دارو
  • كشور مبدا: ايران
  • برگرفته شده از: ادكلن الین(Alien)
  • مناسب ترین فصول برای استفاده: پاییز، زمستان

ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره، با رایحه شکوفه و کهربا، متناسب با سلیقه شرقی ها

 ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره، با رایحه شکوفه و کهربا، متناسب با سلیقه شرقی ها

نت ابتدایی این عطر با رایحه های مست کننده گل و مرکباتی مثل شکوفه پرتقال، نارنج و ماندارین آغاز می شود. سپس در نت میانی بو خوش درختان جنگلی، چوب و کهربا، احساس حضور در فضا سبز و دلپذیر پاییزی را برای شما تداعی می کند. در آخر رایحه های گرم و شیرینی چون وانیل، مشک و دانه توکا، نت های پایانی این ادکلن خوشبو را تشکیل می دهند.

 ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره، پخش بو بسیار عالی دارد به طوریکه با استفاده کم از این ادوپرفیوم نیز، عطر دل انگیز آن به آسانی به مشام شما خواهد رسید. ادکلن کرافتی اصل، با وجود غلظت 15 تا 20 درصدی اسانس خود، بو سبک و ملایمی داشته و برای کسانی که تمایلی به استفاده از عطر های تند ندارند؛ بسیار مناسب است. ماندگاری این ادوپرفیوم 4 تا 6 ساعت بوده که مدت زمانی قابل قبول محسوب می شود.

ادکلنی با ظاهری شیک و عطری خوشبو، همواره از هدایا مورد پسند اکثریت افراد به شمار می آید.  با توجه به بسته بندی بسیار شکیل و رایحه ای همه پسند، ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره ، بهترین انتخاب شما برای دادن هدیه به عزیزانتان خواهد بود.

ادکلن کرافتی، با بسته بندی ای بسیار زیبا و شیک

ادکلن کرافتی، با بسته بندی ای بسیار زیبا و شیک

ادوپرفیوم محبوب الین، الهام بخش اصلی ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره

ادکلن کرافتی اسکلاره، برگرفته از عطری بسیار محبوب در سطح جهانی به نام الین (Alien) است. الین به معنا بیگانه می باشد. به راستی نیز خاص و بیگانه بودن رایحه این ادکلن، نسبت به سایر عطر های موجود در بازار، باعث نقش بستن خاطره بو خوش آن در ذهن خریداران می شود. این عطر معروف فرانسوی، از اولین نوبت عرضه خود در سال 2005 تا کنون، در بین پر فروش ترین ادکلن های بازار جهانی به ویژه نیم کره شرقی باقی مانده است. دلیل این امر به کارگیری رایحه های آشنایی چون یاس و وانیل در ساخت این ادوپرفیوم است که برای مردمان خطه شرق بسیار دلپذیر می باشد. ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره، با برداشت رایحه اصلی خود از عطر الین، به ادوپرفیومی بسیار با کیفیت برای خریداران ایرانی بدل گشته و آن ها را از خرید عطر های گران قیمت خارجی، بی نیاز کرده است.

رایحه مست کننده مشک، در نت میانی ادکلن کرافتی اسکلاره

رایحه مست کننده مشک، در نت میانی ادکلن کرافتی اسکلاره

اسکلاره شرکتی نوپا محسوپ می شود که البته توانسته در مدت زمانی اندک، جایگاهی ویژه در بازار عطر ایران به دست آورد. بیشتر عطر های این کمپانی، مانند ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره، در حجم های 85 تا 100 میلی لیتر تولید می شوند. قیمت ادکلن کرافتی، با وجود رایحه عالی و کیفیت قابل قیاس آن با برند های برتر بازار، بسیار مقرون به صرفه است.

چه محصولات دیگری با اسانس زنانه کرافتی اسکلاره به فروش می رسند؟

شرکت اسکلاره، در ساخت سایر محصولات بهداشتی مانند عطر جیبی، مام رولی و اسپری فعالیت دارد. شما می توانید علاوه بر خرید ادکلن کرافتی اصل، مام رولی و عطر جیبی 35 میلی لیتری کرافتی را نیز از این فروشگاه به آسانی خریداری نمایید.

ادکلن کرافتی اسکلاره، با رایحه ای مناسب برای تمام سلیقه ها

ادکلن کرافتی اسکلاره، با رایحه ای مناسب برای تمام سلیقه ها

برند مرجع وضعیت موجودی
117 3 قلم موجود در انبار

نظرات

نظرسنجی ادکلن کرافتی

  • امتیاز:
  • کیفیت:

تستر ادکلن کرافتی و داخل فروشگاه زدم دوروز ماندگاری داشت و رفتم به قیمت ۱۲۰ خریدم اما ماندگاریش دوساعتم نیست چرا‌

زهرا

today 1398-10-26

ادكلن كرافتي

  • امتیاز:
  • کیفیت:

ادكلنش محشره باپخشه بوي بالا وماندگاري عاااالي من چندساله كه از سكروفيس استفاده ميكنم دقيقا همين بو راميده ولي چون ماله شركته اجماله ميگن وارداتيه والان كمياب شده قيمتش از رو ١٣٠يوهوشد ٢٧٠ولي كرافتي همون بوراميده باقيمت ١٣٠

سميه

today 1398-07-05

ادکلن کرافتی

  • امتیاز:
  • کیفیت:

سلام ادکلن کرافتی اسکلاره از مغازه تو منطقه خونمون خریدم آوردم خونه فهمیدم ایرانی خیلی خورد تو پرم ولی وقتی ادکلن کرافتی زدم گفتم دمشون گرم کسی که اینو ساخته عالی بود بوش موندگاریش .ولی ایرانی ها هیچ وقت نمی تونن ظاهر کارشون درست کنن ولی بوش موندگاریش عالی بود خدایش قیمتشم مفت بود من 120 خریدم .ولی خانوما ادکلن کرافتی بخریننننننننن

سمی

today 1397-11-03

ادکلن اسکلاره کرافیتی

  • امتیاز:
  • کیفیت:

ادکلن خیلی خوبی ظاهرش زیاد خوب نیست ولی موندگاریش عالیه

مریم

today 1397-10-02

edit نظر خود را بنوسید

ادکلن زنانه کرافتی اسکلاره Crafty